thumbnail

antiviral etkileri ersag reishi mantari (aids)

ANTİVİRAL ETKİLERİ (AIDS)



Ersağ reishi mantarı Ganoderma lucidum’dan izole edilen lucidenik asit O, lucidenik lakton, linoleik asit, ganodermik asit B,C,H, ganoderiol A,B,F, ganodermanontriol ve lucidimol B’nin antiviral özellikler tasıdıgı, AIDS’e neden olan HIV ve herpes virüslerine karsı ümit verici sonuçlar verdigi ...



ANTİVİRAL ETKİLERİ (AIDS)


Ganoderma lucidum’dan izole edilen lucidenik asit O, lucidenik lakton, linoleik asit, ganodermik asit B,C,H, ganoderiol A,B,F, ganodermanontriol ve lucidimol B’nin antiviral özellikler tasıdıgı, AIDS’e neden olan HIV ve herpes virüslerine karsı ümit verici sonuçlar verdigi belirtilmektedir (Eo ve ark., 1999; Wasser 2005).


G. lucidum’un Herpes simplex virüsüne direkt etki ettigi, virüsün konak hücreye yapısmasını ve girmesini engelleyerek antiviral etkili oldugu gösterilmistir.

Ganoderma lucidum’dan izole edilen Ganoderik asitin Hepatit B virüsünün çogalmasını engelledigi gösterilmistir (Li ve Wang, 2006).

Herpes zosterde (ZONA) agrı ve derideki problemleri azaltmaktadır. Içinde Ganoderma lucidum da olan bitki karısımının sıcak suda elde edilen özütünün verildigi 5 Japon zona hastasında birkaç gün içinde agrı azalmıs, 10 gün içinde ise tamamen yok olmustur (Hijikata ve ark., 2005).

Alıntıdır.

Detaylı bilgi / ürün alımı / bayilik  için :
Kamil TÜZÜNEL : 0536 682 43 38

kamiltuzunel@hotmail.com
ersag ucretsiz hemen uye ol  



Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

No Comments

Kamil TÜZÜNEL. Blogger tarafından desteklenmektedir.