thumbnail

antieflamatuar etkileri (Astım, Alerji, Romatizma) kırmizi reishi mantari

Ersag reishi mantari 

ANTIENFLAMATUAR 

ETKILERİ 

(Astım, Alerji, Romatizma)

 kırmizi reishi mantari

Astım, alerji, romatizma ve atesli hastalıklarda mast hücrelerinden asırı miktarda histamin salgılanmaktadır. G.lucidum’da dogal olarak bulunan Ganodermik asit A, C, D ve cyclooctasulfur’ün histamin salınımını engelleyici etkisi bulun...



ANTIENFLAMATUAR ETKILERİ (Astım, Alerji, Romatizma) kırmizi reishi mantari

Astım, alerji, romatizma ve atesli hastalıklarda mast hücrelerinden asırı miktarda histamin salgılanmaktadır. G.lucidum’da dogal olarak bulunan Ganodermik asit A, C, D ve cyclooctasulfur’ün histamin salınımını engelleyici etkisi bulunmaktadır. Böylece G.lucidum alerji, sisme ve anaflaktik soku engellemektedir (Tasaka ve ark., 1988a, b; Wasser 2005).

Pre-klinik çalısmalarda G. lucidum’un bagısıklık düzenleyici, antienflamatuar ve analjezik (agrı giderici) etkileri oldugu gösterilmistir (Wasser ve Weis, 1997; Wasser ve Weis, 1999; Giner-Larza ve ark, 2000).
Astım, sedef, romatizma, pankreas iltihaplanması ve büyümesi gibi bazı hastalıkların ortaya çıkmasında rol oynayan fosfolipaz gurubu enzimler de G.lucidum tarafından engellenmektedir.

Efsane mantar Reishi (Ganoderma lucidum) ileri ülkelerde solunum yolları problemlerinin çözücüsü olarak tanınmaktadır. Kronik bronsit hastası olan 2000 Çinli hasta üzerinde yapılan ve “Herbs for Health” dergisinde yayınlanan bir arastırmaya göre, iki hafta süreyle Ganoderma lucidum (Reishi) içen bu hastaların %60–90’ nın kendilerini daha iyi hissettikleri ve istahlarının artıgı bulunmustur.
Alıntıdır.
Ersag ucretsiz uye ol
Detaylı bilgi / ürün alımı / bayilik  için :
Kamil TÜZÜNEL : 0536 682 43 38
kamiltuzunel@hotmail.com

Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

No Comments

Kamil TÜZÜNEL. Blogger tarafından desteklenmektedir.