thumbnail

anti diabetik etkileri

ANTİ-DİABETİK ETKİLERİ

Ersag reishi mantari (Ganoderma lucidum)’dan izole edilen polisakkaritlerin hipoglisemik (seker düsürücü) etkisi oldugu gösterilmistir (Zhang ve Lin, 2004).


Ayrıca Ganoderma lucidum’dan elde edilen polisakkaritlerin diabetik farelerdeki metabolik anormallikleri düzelttigi ve diabetik böbrek komlikasyonlarını durdurdugu veya ilerlemesini yavaslattıgı ortaya konmustur (He ve ark., 2006).
Ganoderma lucidum’da bulunan bazı ...

ANTİ-DİABETİK ETKİLERİ

Ganoderma lucidum’dan izole edilen polisakkaritlerin hipoglisemik (seker düsürücü) etkisi oldugu gösterilmistir (Zhang ve Lin, 2004).

Ayrıca Ganoderma lucidum’dan elde edilen polisakkaritlerin diabetik farelerdeki metabolik anormallikleri düzelttigi ve diabetik böbrek komlikasyonlarını durdurdugu veya ilerlemesini yavaslattıgı ortaya konmustur (He ve ark., 2006).
Ganoderma lucidum’da bulunan bazı peptidoglukanlar, Ganoderan B, D ve triterpenler pankreasın düzgün çalısmasını saglayarak kandaki seker seviyesinin kontrol altında tutulmasını saglayabilmektedir. Özellikle tip 2 diyabette etkili oldugu belirtilen G. lucidum, bu hastalıgın beraberinde getirdigi rahatsızlıkların da iyilestirilmesinde koruma amaçlı olarak önerilmektedir (Tomoda ve ark., 1986; Hikino ve ark., 1989; Gao ve ark., 2004).Alıntıdır.

ersag hemen ucretsiz uye olmak icin
Detaylı bilgi / ürün alımı / bayilik  için :
Kamil TÜZÜNEL : 0536 682 43 38

kamiltuzunel@hotmail.com

Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

No Comments

Kamil TÜZÜNEL. Blogger tarafından desteklenmektedir.